Zoals het Onderwerp al zegt heb ik geen vonk ik zal even in het kort uitleggen wat ik wel en niet gedaan heb.
Het gaat om een cross auto, Hierop heb ik een motronic 1.5 aangesloten met een gechipte computer. Hiervoor zat er een motronic 1.52 op. Deze liep prima voordat ik die andere kabelboom...