Hallo,
Ik heb een Opel Astra F (1.4 uit 1992). De auto heeft al wat langer lopende problemen maar tot nu toe rijdt zij prima en sta ik nooit stil (lange afstanden op snelweg met +- 140 gaan haar goed af).
Problemen:
Al 2 jaar krijg ik de mededeling dat de koppakking zweet, afgelopen 2...