Goedendag,
Sinds vanmiddag last van een rood olielampje dat brand als de motor stationair draait. terwijl er genoeg, misschien zelfs iets te veel olie in zit.
Als het toerental beneden de 1000 komt gaat hij aan, boven de 1000 is er niets aan de hand, hoor ook geen rare geluiden en rijdt...