Hallo iedereen,
Ik rijd sinds kort met dit leuk auto'tje maar er is een irritant probleem. Wagen maakt een rammelend/ratelend geluid dat van onderen komt. Het lawaai is niet altijd aanwezig & vooral bij het wat trager rijden valt het op.
Nu ben ik er al mee naar mijn garagist geweest. Hij...