Hallo,
ik heb een probleem met het ABS lampje dat gaat branden, na het uitlezen en resetten blijkt dat de 2 sensoren voorzijde de fout veroorzaken. Na mijn metingen lijken de sensoren ok, ik denk aan een draadbreuk... iemand nog andere ideeen? Enig idee waar ik een bedradingsschema kan...