Hallo mede Opel rijders,
Van onze Astra 1.4 (NZ) uit '95 is de distributieriem geknapt....nieuwe riem gehaald en gemonteerd.....nu draait ie alsof ie op 3 poten loopt.(trilt en bromt)
Ik dacht dat er bij dit type geen kleppen konden worden geraakt!?Klopt dit?
Hierdoor twijfel ik of de...