Hallo,
Net nieuw hier, ook net een auto van de zaak "geruild"
De Caddy is omgeruild voor een Opel Vivaro. (rijdt beter)
Zeer tevreden, zit echter met het probleem dat de radio nog omgeruild moet worden.
Maar . . . hoe demonteer ik de radio ?
Geen idee hoe de cpmplete "radiohouder"...