Hallo,
Ik heb een Astra F met airco, die heb ik laten nakijken en laten bijvullen door Autotemp in Alkmaar, allemaal prima gegaan en niet eens zo duur.
Hij doet het dus weer super (erg lekker met dit weer), ik heb alleen 1 probleempje. Als ik de airco uitschakel nadat deze een tijdje...