hallo mensen,
heeft iemand een idee over wat mijn opel astra uit 2000 kan mankeren???
als mijn auto eenmaal warm is en hij komt op de 700 toeren stationair lopend dan begint het olie indicatie lampje te knipperen alleen het olie pijl is goed.
en ook op het moment als ik stil sta en ik...