Beste mensen,
Ik ben nieuw op dit forum maar ik heb toch even een kleine vraag:
Ik zit met een klein probleem m.b.t. mijn Corsa C uit 2001,
Het betreft hier de 1.2 16v met motor Z1.2XE
KM stand 122k
Ik rijd nu al een tijdje rond met een elektrisch probleem,
het begon met het oranje...