Ik heb een Opel Corsa D 1.2 benzine van 2007 met manuele airco.
Opeens koelde hij niet meer, en heb een afspraak gemaakt.
Ik heb hem laten afvullen bij de garage, maar de compressor slaat niet aan.
slaat wel aan als je rechtstreeks 12 volt op zet,
druksensor is vervangen maar dit...