Zoekresultaten

  1. N

    Koelvloeistof probleem, koelvloeistof er uit..

    Hallo, Ik heb een vraag omtrent mijn opel astra h 1.7 cdti. De motor hiervan is recentelijk gereviseerd, echter bij hoge belasting , hoge toeren, 130 km/h gooit de motor de klv er uit via reservoir. Je ziet het stoom er gewoon uitkomen.. Wat kan er aan de hand zijn? Ventilator slaat ook...
Terug
Naar boven