Goedemorgen,
Ik heb een vraag.
Ik heb sinds kort dat af en toe mijn motormanagementlampje gaat branden tijdens het rijden. Meestal gaat deze aan als ik op de snelweg in zijn 5 rij. Ik versnel of vertraag niet op die momenten. De auto houdt ook niet in na de melding.
Enige wat ik merk is dat...