Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Goedendag
ik ben in het bezit van een astr 1.4 uit 1992
Had al enkele weken last van dat mijn motormanagementlampje ging branden maar als ik dan gas terug nam ging hij weer uit maar nu nadat ik mijn dynamo en accu heb vervangen doet hij niets meer :swear hij gaat wel rond heb ook een vonk...