Tja ik zal me nog maar eens voorstellen, ik was mijn inloggegevens kwijt. :sleeping :hmmz
Nou, gelesed en mijn rijbewijs begin jaren 80 gehaald in een Kadett D. verder nog wel vaak naar Opel gekeken omdat ik het meestal wel leuke auto's en modellen vind maar helaas vaak ook roestbakken :fy1...