Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
hoi had laatst ook problemen met mijn combo 17di 2003.
toen was de aansturings computer stuk van de brandstofpomp.nu dus weer na 6weken.wie heeft iets liggen of kan zeggen wat de oorzaak kan zijn.vgr peter ut friesland:swear
hoi even voorstellen ik ben peter uit friesland.ik heb een probleem met mijn combo 1700td.uit 2003.onder het rijden valt hij zomaar uit.even wachten dan doet hij het weer.
na 2km begint het zelfde weer.lampje met steeksleutel brand dan ook even.en bij het filter is de pot leeg.even later weer...