Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik heb een corsa d z1.4xep waar een andere kop op is gekomen na kettingbreuk bij 77000km .
Alle pakkingen zijn vernieuwt en alles volgens de bij behorende regels vastgezet.
nu vul ik de koelvloeistof bij en tot mijn grote verbazing komt het ook boven op de cilinders terecht bij alle vier de...