Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Even een vraagje: ik heb een insignia A 1.6 turbo uit 2012.
Nu heeft de vorige eigenaar een knutselwerkje gemaakt van het koelsysteem.
Wie weet hoe het wel hoort want ik vind nergens een tekening van hetgeen er wel op moet.
Op de foto zie je dat vanaf het Thermostaathuis een kort slangetje...