<p style="text-align: left;">Goedenavond mede forumleden,</p>
Mijn naam is Dennis Gabriels en ik ben de trotse bezitter van een Opel Astra H SW 1.3 cdti. Recentelijk kwam ik erachter dat de afstandbediening voor de cv niet meer werkt. Dit op zich zou niet zo een groot probleem zijn...