origineel gepost door nova....
origineel gepost door Roderick
Dat is klote, wel appart dat het bedrijf waar je auto tegen over geparkeerd stond niet wil mee werken
Misschien weten die er meer van?? Mooie klote streek!!
zonde van de kadett:thumbdown
Het is wel verdacht, kan je niet...