origineel gepost door Andreas.Berger
origineel gepost door Astraman
Oww ik wist niet dat die was weggeweest, en jullie ook al bij ons in Nijmegen dat geouwehoer met de station gehad.
ja dat klopt, na de astra station heb ik tijdelijk nog een vectra gehad, en ben toen terug gegaan naar d...