Beste Opel-liefhebbers,
Even kort, mijn naam is Wouter, ben 25, ben audiovisueel tecnicus en woon in het gooi.
Dit is mijn eerste en verwacht niet mijn laaste post op dit forum.
Onlangs heb ik een mooie Astra H (2004) station aangeschaft waar ik erg blij mee ben.
Nu is voor mij het punt...