Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
mijn rekord "79 e1 heeft diverse andere onderdelen nodig
o.a. veren en schokdempers (verlagen):angel
uitlaat is lek gegaan:thumbdown
ik wil tweedehands kijken
van welk type opel zijn ze hetzelfde ?
mijn idee was een commodore maar zijn de ascona's ook voor onderdelen te gebruiken of...
origineel gepost door m400
Je moet ook een bak van een Diesel hebben, het "gat" waar de startmotor in gaat is iets anders dan bij een benzineversie.
bedankt dit soort info is straight to the point:wors
origineel gepost door m400
Je moet ook een bak van een Diesel hebben, het "gat" waar de startmotor in gaat is iets anders dan bij een benzineversie.
bedankt dit soort info is straight to the point:wors
origineel gepost door gt/w
en anders weet ik nog 1, komt van een diesel af
was goed bij uitbouw, geen pook erbij, maar die is ook vast wel ergens te vinden
is ook een 5 bak
wat voor pook hoort erbij?
ik hoorde van iemand dat mijn druklager kapot was
zit dat in de versnellingsbak?
origineel gepost door gt/w
en anders weet ik nog 1, komt van een diesel af
was goed bij uitbouw, geen pook erbij, maar die is ook vast wel ergens te vinden
is ook een 5 bak
wat voor pook hoort erbij?
ik hoorde van iemand dat mijn druklager kapot was
zit dat in de versnellingsbak?
vraagje
ik heb een rekord 2,3 diesel uit 79
met een 4 bak maar wil er een 5 bak onder gooien
welke wat voor versnelling bak moet ik om zoeken ?
die ik zonder problemen er onder kan zetten
alvast bedankt voor de reactie
PS heb wel gezocht op dit forum maar er staan zoveel dingen in...