Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Iedereen die heb meegedacht aan de oplossing van mijn probleem wil ik hierbij bedanken. :wors
De storing was mijn benzinepomp die was doorgebrand hierdoor kreeg hij geen brandstof en zoals iedereen wel weet zonder brandstof doet onze vierbanden het niet.
nogmaals hartsikke bedankt.
Groeten
Jan
Iedereen die heb meegedacht aan de oplossing van mijn probleem wil ik hierbij bedanken. :wors
De storing was mijn benzinepomp die was doorgebrand hierdoor kreeg hij geen brandstof en zoals iedereen wel weet zonder brandstof doet onze vierbanden het niet.
nogmaals hartsikke bedankt.
Groeten
Jan
Hartstikke bedankt voor het meedenken en de adviesen die ik heb gekregen :wors
Zal morgen enkele foto's maken en hierbij neerzetten.
Heb vanmorgen nog even gekeken en de carburateur schoongemaakt toen ik hem wilde starten gaf hij een teken van leven
dus een beetje benzine in de carburateur...
Hartstikke bedankt voor het meedenken en de adviesen die ik heb gekregen :wors
Zal morgen enkele foto's maken en hierbij neerzetten.
Heb vanmorgen nog even gekeken en de carburateur schoongemaakt toen ik hem wilde starten gaf hij een teken van leven
dus een beetje benzine in de carburateur...
Dacht ik eerst ook aan dus alles nagekeken en heb niets kunnen vinden.
dacht eerst ook dat het met de dynamo had te maken omdat deze van een astra van 1994 is maar dit mag volgens mij niets uitmaken.
Dacht ik eerst ook aan dus alles nagekeken en heb niets kunnen vinden.
dacht eerst ook dat het met de dynamo had te maken omdat deze van een astra van 1994 is maar dit mag volgens mij niets uitmaken.
Goedendag
ik ben in het bezit van een astr 1.4 uit 1992
Had al enkele weken last van dat mijn motormanagementlampje ging branden maar als ik dan gas terug nam ging hij weer uit maar nu nadat ik mijn dynamo en accu heb vervangen doet hij niets meer :swear hij gaat wel rond heb ook een vonk...