Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
bij de opel garage zeiden ze dat het mn multitimer is die defect kan zijn..deze zit als je de zekeringkast wegkantelt achterop..
iemand hiermee bekend?...ze wisten me ook te vertellen dat die een kleine 400,- kost :puke
maar om te testen hoef ik toch geen codes te hebben?
en mn binnenverlichting daar zit een vertraging op...die blijft branden...loopt dit via een relais en zo ja welke?
@wim-v6 wrote:CV stuurmodule kapot, kans dat dit komt door waterlekkage op de rechter Astijl
al je op de bijrijders stoel gaat zitten, en je doet je voet tegen het rechter kapje tikken, daar zit de Stuurmodule achter.
willem
komt dit dan vaker voor?staat dit dan ook in verband met het...
goeiemorgen heren!!
ben in het bezit van een vectra b station,2.5 v6 van 2000,van de een op andere dag
blijft mn binnenverlichting branden en doet mn cv het niet meer en door dit euvel
word ook mn accu leeg getrokken...iemand enig idee?
bijvoorbaat dank..groeten michel