Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Maar kan ik die rode kabeltje ook gewoon van de motor afhalen? Want nu hangt hij er maar bij of is dit niet verstandig?
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Ooi naja heb nog veel te leren dus haha maar iemand nog tips om mijn motor ruimte een beetje mooi te maken???
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Lmm heeft toch een rode draad naar standaard filter? Heb die filter daarop gezet. (Is dus niet goed) weet ik wat ik morgen kan doen haha.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
En als je daar een carter filter op wilt zetten dan moet dat neem ik aan op de motor zelf of op de slang? En als je hem op de motor zet dan moet neem ik aan de luchtinlaat ook moet worden afgedopt ofniet.
Verzonden vanaf mijn iPhone met behulp van Tapatalk
Hallo,
Ten eerste ben ik nieuw op deze forum en ik weet niet of er al een topic hierover bestaat (waarschijnlijk wel)
Maar toch, ik ben een trotse eigenaar van een opel corsa 1.2 nz (niet helemaal standaard meer) ben motorisch dus met de auto een beetje bezig met "mooi maken" iemand nog...