Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo,
weet iemand dan welke kabels ik aan moet sluiten?
en hoe kan ik de radio inclusief scherm extern aansluiten?
wat is de pinbezetting van het display?
is het zo als ik 12v op het display aansluit dat deze moet werken, of moet het display meerdere commando's krijgen?
Beste Leden,
Ik heb een opel vivaro uit 2004.
Nu heb ik een navigatiesysteem gekocht CD70 Navi met scherm.
Deze wil ik inbouwen in mijn vivaro.
Het probleem is dat de stekker niet in de radio past, deze is natuurlijk makkelijk aan te passen door een verloopstekker te maken, alleen nu...