Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Na een aantal avonden zoeken en diep nadenken en veel zoeken op internet erachter gekomen dat het met geen van bovenstaande dingen te maken had.
De vorige eigenaar was nogal creatief bezig geweest met de bedrading van de radio zowel voor de iso stekker als achter.
Dus ik die radio die erin...
Na een aantal avonden zoeken en diep nadenken en veel zoeken op internet erachter gekomen dat het met geen van bovenstaande dingen te maken had.
De vorige eigenaar was nogal creatief bezig geweest met de bedrading van de radio zowel voor de iso stekker als achter.
Dus ik die radio die erin...
Hij geeft snelheidsmeter storing kon er verder niet echt dieper in die fout komen dus het zou inderdaad best kunnen dat dat ding die sensor bedoelt. ik kan hem door trekken tot de toeren begrenzer dus zo uit me hoofd is dat 6500 toeren.
Verder loopt die perfect start zowel koud als warm goed...
Hij geeft snelheidsmeter storing kon er verder niet echt dieper in die fout komen dus het zou inderdaad best kunnen dat dat ding die sensor bedoelt. ik kan hem door trekken tot de toeren begrenzer dus zo uit me hoofd is dat 6500 toeren.
Verder loopt die perfect start zowel koud als warm goed...
Hallo, Forumleden.
Ik heb een probleem met me motormanagement lampje.
Heb de auto al een aantal keer uitgelezen op me werk de eerste keer gaf die 2 storingen.
Van me lambdasonde en snelheidsmeter.
Dus vanuit gaande dat het me lamdasonde stuk was hem vervangen.
Nu blijft die dus gewoon...