Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo Klopper,
Ja die knop van verlichting al geprobeerd, niets..
Hoe moet ik die lampjes vervangen? moet dan het hele dashboard eraf? of kan alleen die middenconsole er ook in zijn eentje af (die console met ventilatie/radio/ dat zogenaamde TID)?
2e-c14nz:
Ik zal zo even in de...
Hallo,
Ik ben sinds kort in het bezit van een Opel Combo.
Nu werkt mijn 'infotainment-systeem' niet. (Dat schermpje met tijd/datum etc.)
Ik heb al gekeken na de zekering, maar die was nog heel.
Wat moet ik doen om hem te maken?
Ook werkt niet overal op het dashboard mijn verlichting...