Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Dank je Opeltje17.
Hij staat nu bij de garage.
Bij een eerste blik voor Tüv (Apk) zag het er allemaal nogal zeer slecht uit, onverwacht laswerk, olie die drupt.. Morgen maar even kijken hoe het er uiteindelijk uitziet.. :praying02:
Hallo allemaal! ?
Ik ben sinds gisteren in het bezit van een Opel Movano, bj. 2000, als camper ingericht.
Hij werd door de verkoper zelf voordeliger verkocht dan in de advertentie "zodat ik de nodige reparaties uit kon laten voeren".. Ahumm ?
Vandaag heb ik er ca. 350 km mee gereden, beetje...