Ja geluid viel eigenlijk wel mee, had alleen geluid in de 5de en 6de versnelling. Was ook een spannend ritje naar Nederhemert naar de garage zeg maar met dat
geluid 🙈
ja hij is echt te langzaam voor zijn looks, sportieve auto maar niet vooruit te branden, dus even kijken naar goed adres voor...