Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@wim-v6 wrote:Dat starten is een vreemd iets.
Probeer s'ochtens eens 5seconden contact effe uit en weer gelijk aan, en dan na 5 seconden starten.
Of wacht zowiezo een paar tellen met starten na het aanzetten van het Contact.
Een tik is lastig omschrijven als je hem niet kan...
Hallo beste Opel rijders.
Mijn naam is Sinho en ben sinds 2 min lid van dit forum
ben hier terecht gekomen door te surfen op het net over mijn Open combo (bestelbus) probleempjes.
Ik ben een trotse liefhebber van mijn Combo'tje, heb hem al een aantal jaren
en schep er altijd over op dat...