Beste opel rijders.
Nu zo'n 1,5 jaar heb ik een Astra G uit 2002 deze is inmiddels 750 kilometer verwijdert van de 2 ton.
Sinds ik de auto heb, heb ik er zelf zo'n 20.000 mee gereden, niet veel mee gehad en het rijdt werkelijk heerlijk.
Sinds kort krijg ik steeds vaker de melding...