Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja is ook van bosh maar ik denk dat het opgelost is. Na 2 dagen van het steken van de bobine ging die weer zonder problemen alleen als hij gewoon stil sta voor rood licht dan voel ik wel nog dat mijn motor niet perfect draait eerst goed en dan 1 sec minder en dan herpak die hem. Voel wel dan men...
Hallo, ik zit met een probleem dat niet kan opgelost worden ik heb onlangs motor problemen gekregen met mijn opel corsa D van 2007 1.4cc 90pk benzine gy verliest zijn vermogen wanneer de motor warm staat tijdens het rijden kan ik oppeens niet meer sneller geraken tenzij dat ik paar keer mijn...