Ok, sorry dat ik me niet voorstelde, had geen idee dat ik dat hier moest doen.
We hebben het over een Hatchbackje, een 1.4 season.
Ik zat wat in de posts hieronder te lezen en zag dat jij (u) ook beurten kan doen, en die bedragen bevielen me wel. Heb vorige keer bij een vakgarage een...