Recente inhoud door rowgier

  1. R

    Corsa B 1.2 City 1995 start slecht koud

    Beste opel-fanaten, Wij rijden al een tijdje tevreden rond met deze corsa. Het probleem wat we hebben is: koude start, motor wil wel aanslaan - maar de toeren blijven veel te laag. Ik moet tijdens de startprocedure met het gas pompen om de motor aan de praat te krijgen. Als de motor...
Terug
Naar boven