Recente inhoud door rotjeknoer

  1. R

    Corsa D airco slaat niet aan, wel met Opcom

    @wim-v6 wrote:Kan ook nog een storing in een van de Can-Bus modules zijn... Willem hoi willem, weet je toevallig hoe ik die storing dan kan achterhalen? groet Jos
  2. R

    Corsa D airco slaat niet aan, wel met Opcom

    Ik heb een Opel Corsa D 1.2 benzine van 2007 met manuele airco. Opeens koelde hij niet meer, en heb een afspraak gemaakt. Ik heb hem laten afvullen bij de garage, maar de compressor slaat niet aan. slaat wel aan als je rechtstreeks 12 volt op zet, druksensor is vervangen maar dit...
Terug
Naar boven