Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@wim-v6 wrote:Kan ook nog een storing in een van de Can-Bus modules zijn...
Willem
hoi willem,
weet je toevallig hoe ik die storing dan kan achterhalen?
groet Jos
Ik heb een Opel Corsa D 1.2 benzine van 2007 met manuele airco.
Opeens koelde hij niet meer, en heb een afspraak gemaakt.
Ik heb hem laten afvullen bij de garage, maar de compressor slaat niet aan.
slaat wel aan als je rechtstreeks 12 volt op zet,
druksensor is vervangen maar dit...