Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ja wil de auto motorisch tunen.
Budget is niet echt belangrijk aangezien ik er de tijd voor wil nemen.
Wil wel rond de 250pk zitten.
Ik heb inderdaad al bij eds op de site zitten kijken.
Maar daar vind ik niet genoeg informatie vind ik zelf.
Goeden dag,
Nu heb ik sinds 2 weken een opel corsa opc uit 2009.
Nu wil ik de auto tunen en dergelijken.
Maar ik heb geen flauw benul waar ik nou het beste heen kan gaan.
Ik hoop dat hierzo iemand mij ermee kan helpen.
Met vriendelijke groet,
Ricardo