Recente inhoud door Reteq

  1. R

    Even voorstellen

    Ik ben nieuw hier en wil mij even voorstellen. Mijn naam is Peter en ben al jarenlang een enorme Opel vrijer. Heb er al heel wat versleten, de eerste Ascona`s,Manta , Kadett GTE 2.0, Tigra 1.6 16V,Corsa GSI 1.6 16V ,Astra 2.0 16V en mijn voorlaatste, 11 jaar lang een Arden blauwe Astra 2.0...
Terug
Naar boven