Ik ben nieuw hier en wil mij even voorstellen.
Mijn naam is Peter en ben al jarenlang een enorme Opel vrijer.
Heb er al heel wat versleten, de eerste Ascona`s,Manta , Kadett GTE 2.0, Tigra 1.6 16V,Corsa GSI 1.6 16V ,Astra 2.0 16V en mijn voorlaatste, 11 jaar lang
een Arden blauwe Astra 2.0...