Pieter's recente activiteit

  • P
    Pieter heeft het topic Corsa d gasklephuis probleem geplaatst in Corsa
    Sinds kort heb ik het volgende Als ik schakel omhoog of omlaag het gaspedaal even loslaat koppellingspedaal intrap gaat toch het...
Terug
Naar boven