Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
het was volgens mij het relais van de brandstofpomp idd..
ook is de boordcomputer nog vervangen.
de motorcode is c1.4nz e2
en er gaan inderdaad lampjes branden wanneer de auto afslaat.
Alvast bedankt :)
het was volgens mij het relais van de brandstofpomp idd..
ook is de boordcomputer nog vervangen.
de motorcode is c1.4nz e2
en er gaan inderdaad lampjes branden wanneer de auto afslaat.
Alvast bedankt :)
Hallo allemaal..
Mijn vriendin die heeft een Corsa uit 1994 (1.4) en nu slaat die regelmatig af tijdens het rijden.
Hij is nu al 3 keer daarvoor bij de garage geweest maar daar kunnen ze het probleem niet vinden.
nu heeft ze al een hele hoge rekening gekregen van de laatste grote beurt en...