Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Voordat ik mijn probleem voorleg zal ik me, aangezien ik nieuw ben op het forum eerst even voorstellen.
Ik ben dus Ouwethijs. 59 jaar. In het verleden (de jonge jaren) Kadett B 1.9 Ralley gereden (amerikaan) en later Kadett C GTE. Na jaren weer een Opeltje gekocht. Een burgerlijk(nu nog, gaat...