Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
ik had al zo'n vermoeden dat dat de boosdoener is.
waar vind ik de thermostaat?
ik zal me zo spoedig mogelijk voorstellen, is inderdaad wel zo netjes.:)
ik had al zo'n vermoeden dat dat de boosdoener is.
waar vind ik de thermostaat?
ik zal me zo spoedig mogelijk voorstellen, is inderdaad wel zo netjes.:)
heb al een paar jaar een corsatje met 1.2 benzinemotor en die doet het prima.
alleen sinds kort ben ik erachter gekomen dat de verwarming niet meer warm wordt.
wat zou dit kunnen zijn?
de temperatuurmeter in de cockpit komt ook nooit omhoog, slechts een keer toen ik lang in de file stond, is...