Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Hallo,
Ik ben sinds kort in het bezit van een admiral b uit 69. ben op zoek naar een achterruitrubber, heeft iemand een idee waar ik deze kan bestellen?
Ben ook nog opzoek naar mistlampen. Alvast bedankt, Mvg, Niels
Hallo,
Ik heb zelf een originele calibra turbo 4x4. Maar helaas krijgen we de 4x4 zelf niet meer aan de praat, heb van te voren eerst preventief de drukbol vervangen. De tussenbak is naar mijn weten goed. (heb evt nog wel een andere liggen). De problemen zitten zoals ik denk ik de elektronica...
Hallo,
Ik heb onlangs een calibra 2.5 v6 gekocht die enkele jaren stil heeft gestaan gekocht. De motor loopt stationair goed, maar start moeilijk. Wanneer je bij een lopende motor gas geeft blijft de motor aan het stotteren en wil niet echt toeren maken. Wanneer je de auto startpiloot via de...