Hallo,
Ik heb een vraag omtrent mijn opel astra h 1.7 cdti.
De motor hiervan is recentelijk gereviseerd, echter bij hoge belasting , hoge toeren, 130 km/h gooit de motor de klv er uit via reservoir. Je ziet het stoom er gewoon uitkomen..
Wat kan er aan de hand zijn?
Ventilator slaat ook...