Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Update:
met de OP-COM de code ingevoerd en de startblokkering
is er nu af, dus dat is gelukt.
Echter nog steeds loopt de motor niet ok.
Bij stilstaande auto varieert het toerental nog
steeds hevig. LMM gecontroleerd op vervuiling: brandschoon.
2 vragen:
1. kan het de EGR klep zijn die...
Bedankt voor de reacties, daar heeft een mens wat aan. :thumbup
Eerst maar een opcom interface bestellen en dan eens
zien of daarmee de sleutel ingeleerd kan worden.
@Fearless wrote:Normaal is het monteren en klaar.
Heb je zelf opcom thuis?
Nee nog niet. Ik heb wel twee tech2 interfaces
voor de laptop maar de software is ruk; maar
1 ding werkt en dat is het uitlezen van motorstoringen
en het resetten ervan. Het bekijken van alle metingen
werkt...
Mijn dochter heeft onlangs een Corsa B uit nov. 2000 gekregen met slechts 48.000 km op de teller. Na een paar dagen begon het motormanagement lampje te branden en de motor hevig te bokken bij constante snelheid. Alleen als je het gas flink intrapt loopt 'ie wel goed en accelereert 'ie goed...