Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
sinds gisteren problemen met de deur aan de bestuurderskant van de corsa.
als ik de deur ontgrendel met de ab dan zie ik de pin bij alle deuren omhoog komen maar als ik de bestuurderskant open probeer te maken dan schiet de pin weer naar beneden en weer naar boven en krijg ik de deur half open...
Tnx liviu.
hier heb ik wat aan.
ik moet t koelvloeistof systeem eerst helemaal laten leeglopen neem ik aan?
misschien daar nog enige tips voor, want heb daar 0,0 ervaring mee
Ik heb met mijn Corsa regelmatig dat de egr klep blijft hangen en zou m graag willen reinigen.
ik heb even zitten kijken maar volgens mij loopt er ook koelvloeistof door de egr heen, kan iemand dat bevestigen?
is de egr zo los te halen en te reinigen of kan ik het beter door een specialist uit...
Nu 6 maanden van het probleem afgeweest.
Begint het lekkere weer weer te komen en vandaag al 2 keer de storing p1612 gehad met de Corsa.
Iemand op dit forum misschien de mogelijkheid om de ecu software van mijn auto te upgraden ??
liviu2004 bedankt voor je antwoord
ik heb even gekeken en zie dat 3153 de nieuwste software versie is met als opmerking ( Verbeterde stroomstoringsdetectie, Immo 2+ storingsoplossing )
weet jij hoe ik kan zien met de opcom wat momenteel mijn software versie is ?
Nee ik ben nog steeds niet klaar met de auto, nog steeds opzoek naar een oplossing.
Ik vond net wel onderstaande pagina op internet
http://www.motor-talk.de/forum/wegfahrsperre-signalfehler-p1612-t3082467.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Hier hebben ze het er over dat er...
Na het loshalen van de accu pol start de auto inderdaad weer.
Is de ecu van de auto niet gewoon naar de klote ?
Of kan het zijn dat de accu te weinig voltage geeft?
Met de opcom uitgelezen is hij met contact aan 12,3v
Als ik hem start schiet de spanning naar beneden tussen de 8 en 10 V en...