Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Ik heb een Corsa uit 2008. Sinds kort brandt het oliepeillampje soms terwijl het oliepeil goed is. Vooral na een korte stop, als ik weer start, en de motor dus warm is. Zodra ik dan ga rijden, gaat het lampje weer redelijk snel uit.
Automonteurs hebben er al naar gekeken maar komen er niet...