Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
@postbusmanta wrote:Je zegt in je eerste bericht:
"Ik heb alles bij elkaar gezocht".
Betekent dit dat je ook echt naar alle nummers hebt gekeken?
Een 2.0 E heeft een bepaalde computer................en een bepaalde luchthoeveelheidsmeter.
Kloppen deze Bosch-nummers???
Heb je gele...
temperatuur sensor is doorgemeten.:( is hem ook niet.
tank is er uit gehaald en schoon gemaakt,
van voor tot achter nieuwe brandstofleiding, alles was poreus en slecht.
nog steeds geen beter resultaat.
nu word de kabelboom er uit gehaald en compleet doorgemeten, daarna vanaf het...
@postbusmanta wrote:Heb je wellicht aan de aanslagschroef van de gasklep gedraaid?
Dan weet je computer namelijk niet wanneer de motor stationair draait, omdat de gasklep-positie-sensor niet bediend wordt.
Als de motor uit is en je verdraait de gasklep, moet je heel zacht een klikje horen...
ben van plan naar een man genaamd rene in friesland te gaan en de manta daar laten staan zodat die hem kan maken.
weet niet wat ik moet doen anders en weet niemand in de omgeving van braband die het voor een zacht prijsje kan en wil doen:(
@eddepet007 wrote:Ja rem reiniger kan ook wel is wat schraler moet je ook niet te lang doen
Maar in princiepe mag daar je lmm niks mee van doen hebben
Ja hebben er als eens over gehad jij had tovh intrieur gehaald hier
oke dan weet ik ook meteen welke persoon ik tegen praat.;)
het...
ooh en ik zie al wat je bedoelt met start piloot,
we hadden het gewoon geprobeert met remreiniger,
maar ook hiervoor geld, zodra de luchtmassameter aangesloten is , is het gewoon niet starten voor de manta,
met of zonder start piloot.
@eddepet007 wrote:gaat ie op start piloot wel goed lopen ?
effe injecktie los gooien en enkel gedoseerd op start piloot laten lopen enkele minuten komt ie dan wel goed op toeren dan idd injecktie
wil ie dan niet door pakken toch ontsteking nakijken
bobine
evt temperatuursensor geeft...
@fluks wrote:kan het zijn dat je de aanvoer en retour van de benzine hhebt omgewisselt
ik weet bijna zeker dat dat niet verkeerd is aangesloten, heb gewoon heel simpel even de brandstofpomp laten draaien en waar benzine uit kwam heb ik dus rechtstreeks aangesloten op de injectoren, en de...
Hallo beste iedereen.
ik ben kevin uit eindhoven en 22 jaar oud.
opgegroeid tussen de manta's en vandaar dat ik er al een tijdje een bezit.
alleen het probleem is nu.
ik heb een nieuwe motor in moeten bouwen omdat bij mijn vorige motor de lagers stuk gingen.
nu heb ik hiervoor een 2.2 met...