Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
turbo op een c30e gaat prima.
ik rij er al een paar jaar mee in een manta B.
Tot 0.6 bar blijft alles heel.
ik heb nog wel een oud turbo spruitstuk voor een T3 van een saab of volvo.
als je geen programmeerbaar systeem er op wil neem dan 300cc hoog ohmige injectoren en de luchtmassameter van...
turbo op een c30e gaat prima.
ik rij er al een paar jaar mee in een manta B.
Tot 0.6 bar blijft alles heel.
ik heb nog wel een oud turbo spruitstuk voor een T3 van een saab of volvo.
als je geen programmeerbaar systeem er op wil neem dan 300cc hoog ohmige injectoren en de luchtmassameter van...